ایزوگام چیست و نحوه نصب و قیمت ایزوگام چگونه است؟

ایزوگام چیست و نحوه نصب و قیمت ایزوگام چگونه است؟

ایزوگام چیست و نحوه نصب و قیمت ایزوگام چگونه است؟

ایزوگام یک نوع عایق ضد رطوبتی و ضد نم است که جهت جلوگیری از سرایت نم و رطوبت در پشت بام‌ها وسرویس‌ها و دیوارها و پی ساختمان و بسیاری جاهای دیگر که در معرض رطوبت است کاربرد دارد. و نصب آن توسط افراد دوره دیده و دارای مهارت انجام می شود.

از پشت بام خانه خود مطمئن نیستید و نگران آن هستید که با اولین باران و یا برف، لکه های نم و رطوبت روی سقف ظاهر می‌شود،بهتر است هنوز تا هوا سردتر نشده به فکر خرید و نصب و تعویض پوشش ایزوگام خانه تان باشید.

 

عوامل موثر در قیمت ایزوگام

ایزوگام از نظر ضخامت و روکش به چند دسته تقسیم می‌شود که تاثیر مستقیم روی قیمت آن دارد.

ایزوگام از نظر جنس ساختار به دو دسته تقسیم می‌شود. ایزوگام های پلیمری bpp به خاطر استحکام بیشتری که دارند گرانتر هستند. این ایزوگام‌ها از ۶۰ تا ۷۰ درصد قیر خالص تشکیل شده اند و ۳۰ تا ۴۰ درصد باقی مانده به مواردی مثل پلی استر-لایه الومینیوم و… اختصاص دارند. در طرف مقابل ایزوگام‌های دمیده و قیر اکسیده نیز قرار دارد که ماده اصلی تشکیل آن قیر جامد است.

همچنین برای تعین قیمت مشروط به بازدید است. جهت ایزوگام دیوار بستگی به ارتفاع، هزینه نصب بیشتر ارائه می شود.بعضا بعد از پایان نصب کار ممکن است آببندی شود تا خیال مشتری از کار راحت باشد. البته بیشتر ایزوگام‌ها دارای بیمه نامه رسمی می باشند. اگر کار خوب از کار در نیاید شرکت بیمه مسولیت آن را بر عهده خواهد گرفت.

ایزوگام‌های پلیمری دارای استحکام زیادی می‌باشد و حداقل بین ۵ تا ۱۵ سال دوام دارند.

راحت ترین راه برای پی بردن به کیفیت ایزوگام علامت استاندارد است. شاید استاندارد معیار کاملی برای ارزیابی کیفیت ایزوگام نباشد، اما بدون شک ایزوگامی که دارای نشان استاندارد نیست از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد. خرید ایزوگامهای بی کیفیت باعث می‌شود هزینه و وقت خود را هدر دهید و بعد از چند صباحی مجبور شوید دوباره ایزوگام را تجدید کنید و عموما خسارات بیشتری نیز متقبل شوید.

جهت کسب اطلاعات قیمت و نصب ایزوگام و مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان
مکالمه را شروع کنید
سلام برای مشاوره رایگان چت در واتساپ را شروع کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم